reklama

Je lepší život v Bratislave a na Slovensku možný?

Ak sa nestranní slobodní občania zamyslia nad svojou zodpovednosťou, ktorú majú nielen za život svoj a svojich deti, ale aj za životy ostatných spoluobyvateľov, nedovolia vo voľbách politickým stranám podriadeným členom rozhodnúť v ich neprospech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bratislava je krásne mesto, má jedinečnú polohu, nádherné prostredie a po roku 1989 aj skvelé možnosti pre život jej obyvateľov.

Tieto skvelé možnosti pre život obyvateľov Bratislavy a Slovenska však zostali žiaľ už celých 25 rokoch nevyužitými. Prečo?

Otázka je určite správna a vysoko aktuálna, preto sa pokúsim dať na ňu zrozumiteľnú a podľa možností jednoznačnú odpoveď.

Čo sa vlastne stalo, veď „sľúbili sme si lásku“. Žeby nám snáď tá láska odišla zo Slovenska niekam preč? Pravdou však je, že ju nevidno na miestach, kde ju právom očakávame.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorím o záujme a ochote politikov pracovať s plným nasadením pre dobro obyvateľov a nehľadať v politike príležitosti pre obohacovanie a uplatňovanie osobných a straníckych záujmov v neprospech a na úkor občanov.

Presadzovanie záujmov politických strán a záujmových skupín veľmi negatívne ovplyvňuje a doslova devastuje život väčšiny obyvateľov našej krásnej domoviny. 

Chcel by som to zmeniť. Chcem lepšie Slovensko, lepšiu Bratislavu - moje rodné mesto a lepší Ružinov - môj domov.

Táto zmena sa dá uskutočniť iba s podporou slobodných a stranícky nezávislých občanov, ktorí si uvedomia tú nádhernú pravdu, že to ide a dá sa to veľmi jednoduchým spôsobom zmeniť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slobodní občania – nečlenovia politických strán môžu vo voľbách ukončiť panovanie a aroganciu moci politických strán a záujmových skupín.

Dostatočne veľký počet hlasov slobodných a zodpovedných občanov v prospech nezávislých a čestných ľudí aj v Bratislave aj na celom Slovensku zmení ich život k lepšiemu.

Ak sa nestranní slobodní občania zamyslia nad svojou zodpovednosťou, ktorú majú nielen za život svoj a svojich deti, ale aj za životy ostatných spoluobyvateľov, nedovolia vo voľbách politickým stranám podriadeným členom rozhodnúť v ich neprospech.

Rozhodol som sa ponúknuť alternatívu bez korupcie. Nejde mi o slávu, nejde mi o peniaze.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som zakladateľ celoslovenskej samosprávy ZMOS a jej bývalým predsedom, som odborník na správu miest. V júni tohto roku ma zvolili Európania za prezidenta Medzinárodnej rady pre sociálny rozvoj (ICSW). Som narodený v Bratislave a v Ružinove žijem viac ako 35 rokov.

Nechcem peniaze, budem robiť za minimálny plat. Nech ma občan zhodnotí a ak povie že si zaslúžim, môžu mi navrhnúť odmenu. Učím sociálnu politiku na vysokých školách na Slovensku i v zahraničí. Rád by som poskytol všetko svoje poznanie v prospech obyvateľov.

Viedol som pracovné tímy v OSN, v Rade Európy, v Európskej komisii, na ministerstve, v samospráve a inde. Viacej si ma vážili v zahraničí. Rokoval som s prezidentmi, premiérmi, riadil celosvetové i miestne podujatia a robil poradcu zahraničným vládam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pôsobil som vo výskume, v samospráve, v štátnej správe, v diplomacii i ako živnostník.

Teraz svoje poznanie a skúsenosti odovzdávam spoluobčanom. Venujem sa právam starších, zamestnanosti pre mladých, priamej demokracii a sociálnej ekonomike.

Budem dobrým starostom a zodpovedným správcom a urobím všetko, čo bude v mojich silách s využitím svojich schopností a doterajších skúsenosti v prospech obyvateľov, ktorí mi dali svoju dôveru.

Ja ich nesklamem, pretože som nezávislý od akéhokoľvek vplyvu politických strán alebo záujmových skupín. Poctivý a čestný život sa dá žiť a slušnosť nie je slabosť.

Ružinov je miesto kde chceme žiť spokojne a bezpečne. Budem chrániť zeleň, naše parky budú nedotknuteľné. Stop zahusťovaniu! Nie ďalší predaj spoločného majetku! Namiesto herní športoviská a kluby pre deti a mládež, starostlivosť o starších obyvateľov.

Budem konať iba v prospech občanov Ružinova, starať sa o všetkých obyvateľov, hľadať ich dobro a robiť zmeny k lepšiemu. Viac na facebookovej stránke „Starosta Ružinova“.

Spokojnosť a dobro všetkých obyvateľov Ružinova je mojím cieľom. Prajem si, aby Bratislava aj Ružinov sa stali miestom pre lepší život.

Miloslav Hetteš, doc. RNDr. CSc.

Miloslav Hetteš, doc. RNDr. CSc.

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prezident Medzinárodnej rady pre sociálny rozvoj v Utrechte a expert na sociálnu politiku a miestnu demokraciu. Vysokoškolský učiteľ, spolupracovník MOP v Ženeve. Člen siete nezávislých expertov sociálnej politiky - ESPN. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu